Mijn dag begint niet met het openen van een gereedschapskist, maar met het openen van een agenda. Als Personal Assistant zorg ik dat alles strak geregeld is. Ik hou overzicht, maak planningen en zet afspraken helder in de agenda.
Een telefoontje hier, een overleg daar, een contract dat aangepast moet worden… ik regel het. Of het nu gaat om VCA-certificaten, restaurantreserveringen, arbeidsovereenkomsten of het klaarzetten van contracten: ik zorg dat alles op orde is.
Ik ben degene die de boel organiseert. Dat betekent niet afwachten, maar initiatief nemen. Ik zie wat er moet gebeuren en spreek mijn collega daar proactief op aan. Integer, duidelijk en gestructureerd.
Planning maken, afspraken inplannen, overzicht houden, dat is mijn kracht. Zo kan mijn collega zich focussen op waar hij of zij goed in is, terwijl alles soepel verloopt.
Ik ben een vaste waarde binnen AAproTec. Collega’s en klanten weten: als er iets geregeld moet worden, moet ik erbij zijn. Of het nu gaat om een telefoontje, een contract of een nieuw overleg.
En natuurlijk werk ik niet alleen. Ik schakel met iedereen binnen AAproTec, want vakmanschap en organisatie gaan bij ons hand in hand.