<i>Brengt toegang weer tot leven</i>
Klantvriendelijk
Elektrotechniek
Doorzetter
ssst... dit wil je baas niet horen
De Deur-fluisteraar

De werkdag van onze servicemonteur

Mijn dag is een psychologische thriller. Er is een deur die niet beweegt, en de klant is in paniek. Terwijl anderen blind gaan sleutelen, ga ik eerst in gesprek. Niet alleen met de klant, maar ook met de deur.

Ik ontcijfer de code van de storing door te luisteren naar de lagers, de motor en de elektronica. Is het een mechanische ruzie? Of heeft Mr. Volt een slecht humeur?

Ik vang de essentie van het defect, want mijn diagnose is de absolute basis voor de oplossing. Ik los het probleem op voordat de klant de vraag heeft afgemaakt.

De Deur-fluisteraar

De Mobiele Oplossing

Ik ben de Oplossing die de klant op locatie weer rust geeft. Mijn bus is een rijdend ziekenhuis vol onderdelen en gereedschap.

Want een Deur-Fluisteraar komt niet om een probleem te constateren, maar om het direct op te lossen. Ik werk snel, efficiënt en met een glimlach, zelfs als de klant besluit mijn werk van dichtbij te filmen.

Ik ben de ambassadeur die de gemoedsrust herstelt. Als ik vertrek, is de deur niet alleen gefixt; de klant heeft weer het volste vertrouwen in de techniek.

Ik ben de enige die de deur vraagt wat er scheelt. En hij antwoordt altijd eerlijk.

De Deur-fluisteraar

De Perfecte Reset

Mijn plezier zit in de combinatie van mechanica én elektro. Ik zie de verbindingen tussen het staal van de Drukheer en Mr. Volt zijn bedrading.

De klus is af als ik de ‘Reset’ heb gegeven. Ik herstel de flow en de zekerheid is terug. Ik laat de werkplek brandschoon achter, leg de werking uit en check de tevredenheid.

Als ik mijn bus start en wegrijd, is er maar één ding zeker: Deze deur beweegt nu beter dan ooit.

    Datum/Tijd*
    Je naam*
    Je telefoonnummer*